Saturday, October 30, 2010

I'm tired of whoever this person is that keeps fucking with me & ppl I care about. Creating fake profiles. Leaving notes on cars. Its childish & pathetic.
Best & Worst weekend ever... :D + :(

Friday, October 29, 2010

Why is it necessary to make me :(
How is it that I can be so happy & so sad at the same time?
Nothing like getting woken up by ur roommate claiming the bathroom has been dirty ever since she's lived here (even tho it hasn't) & her incessant whining.
Sick and tired of being sick and tired
Childish roommates. Telling me to show respect. Accusing me of trying to break up relationships (who's?) And calling me dirty & gross. Bitch is lucky I have no other places to live.

Thursday, October 28, 2010

I had a wonderful night and a super day until I worked (boo teenage girls) and am so excited for this weekend!
Anyone know if Ames allows you to post signs on the poles? Or any other places with public bulliten boards other tha Hy-Vee?

Wednesday, October 27, 2010

:D I think today will be a good day...
Time to search for apartments before I slaughter a bitchy chain smoking teen wannabe roommate...

Tuesday, October 26, 2010

Dear insecure ladies. Its not my fault you're insecure! Its your fault. Get over it. Mmmmk thanks :)
Watched Sheryl get her nose pierced tonight. Decided it wasn't for me. Lol. But looks super cute on her :D

Monday, October 25, 2010

Watched the top picks from past Dancing with the Stars. Made me realize Cheryl Burke needs to stop spray tanning. And I wanna dance!
I wish I were young & niave like those a hell of a lot younger than me. I bet I'd bitch about a lot less :)

Sunday, October 24, 2010

Goodnight people. Thanks to the 3 who talked to me today. Too bad one I wanted to talk to didn't have time. Hopefully I'll be too busy for everyone this week too.
Yay for work tomorrow!
Why is it that people can't be available for me when I want them to but I should be available to them when they want me to be? Very frustrated.
Just because you say you didn't do something, doesn't mean I'll believe you. Especially when I know you did it.
Fuck people and their stupid drama. Don't you realize I think its pathetic for you to make up shit about me? And hurt the people around me? Karma is gonna kicb your fat ugly ass soon enough!
Sunday dreary Sunday...
Haunted Forest... I do not recommend it unless you want to over pay to NOT be scared. Waiting in line was more exciting than going thru...

Saturday, October 23, 2010

I still suck at pool...
So ice skating is NOT similar to roller skating. I only biffed it once but I did bleed :( oh and its cold, oddly enough...
Back home. Gonna take a shower and hit the sheetsp. Had a wonderful amazing evening with my friends :) can't wait to see em again :)

Friday, October 22, 2010

@ Le Boi drinking away my toothache
Cleaned the lower level of Steph's place. Talk about filth! ;) off to the mall to window shop...
ARL finally picked up 3 of the 5 kitties some generous person dumped off in our neighborhood. People make me sick! Dumping off baby kitties to freeze & starve :(
:( toothaches are awful.. especially when I get no sleep cause of them..

Wednesday, October 20, 2010

Happy Hump Day! Mine was great :) One of the better days I've had off in a long long while :)
My tooth hurts and I'm tired of it. Anyone know any good dentists? Or could recommend one other than broadlawns or primary healthcare?

Tuesday, October 19, 2010

Isn't it annoying when you say hey to someone and they log off?! Lol I fucking hate that shit...
Mmm fish sandwiches... :)
Doesn't understand some people...
Mmmm Cafe Diem <3
Dear woman next to me. Stop flicking your cigarette ashes onto my car! I will maim you!
Boring boring

Monday, October 18, 2010

I wanna go home right meow!

Sunday, October 17, 2010

Yay I'm home. Its nice and quiet. No whining, complaining, fit throwing to be heard here. Yay :)
Yay. Annoying day is over!
I despise teenagers. Why do we have them again?
In the restroom @ Broadlawns I see "pull for help" but I don't think they can offer me the help I want :(
Finally these 2 sob's who aren't on my friends list are no longer appearing on my fb chat. Now I'm off to bed... nite fb peepz :)
Glad I'm no longer at work :D and I didn't get a speeding ticket on my way home. Yay cruise control lol.

Friday, October 15, 2010

So glad I'm home where its quiet. So tired of all the ranting & whining...
I don't care if I f-ing speed everyday when I know what my speed it and you are IN FRONT of me.. you don't know what my speed is. Get your brown hat out of your eyes asshole! :(

Thursday, October 14, 2010

End of the day. Thought it was going to end well but a state trooper decided to lie & ruin it. So yet another reason society dislikes police!

Wednesday, October 13, 2010

Yay for a new South Park :)
Glad this isn't on my license plate!
Glad this isn't on my license plate!
Anyways. Good morning. Now back to sleepy land to dream good dreams (no pigs allowed!) :) :)
Its funny when I post "men are pigs" and one of the "I'm not a pig" responders IS AN EFFING PIG. Jus saying. Are men stupid pigs? Cuz pigs are sposed to be smart ;)
No longer annoyed & angry about particular things. But they're stil on the back burner. Wonder what tomorrow will bring? Hope it's good!

Tuesday, October 12, 2010

F- you. F- you. And f- you very much.
Why is it that when I feel upset about nonsense it makes me want to buy shit off ebay? Boo!
Too many negative things are piling up :(
Boredom turns into annoyance
Work flew by... now I'm home & bored :(

Monday, October 11, 2010

Dear sleeping pill. Do your job!
Today work went well. Could have been better but nothing important happened so :D not necissarily glad to be home but bleh.
Just because u get high and forget I've said something doesn't mean I haven't said it! People.. say no to drugs!

Sunday, October 10, 2010

I'm a great woman. Not only am I attractive but I'm also intelligent unlike the majority of women today. I have a good job. I have my own car. I don't have babies. Your loss not mine.
I seriously can't stand some people. Don't fucking force me to move faster than I want to! Good riddance! I'm worth more than that.
Ugh @ some people
I fucking hate roommates!

Saturday, October 9, 2010

At Lei Boi to see Champagne & Tyona. Resident hotties here :D
Sporting my tiara tonight :)
Fuck you roomies alarm going off for an hour! Die die die! :(
Watching Tony Danza teach high school english & he gets upset cause over half his students are morons. I didn't realize high schoolers nowadays were so dumb. Oh wait I did :(

Thursday, October 7, 2010

Goodnight facebook :)
Looking forward to this weekend :)

Wednesday, October 6, 2010

Today was a good day. Went to the theatre to see "Case 39" it wasn't anything like the previews but it was decent. Went to Hu Hot with my fav sis :) Then Halloween Express...
Guess who's a princess? And for only $1 you too can be a Wal-Mart princess :)
Guess who's a princess? And for only $1 you too can be a Wal-Mart princess :)
I did my good deed for the week :) or month lol

Tuesday, October 5, 2010

Good morning facebook! :) Off to work & looking forward to 4pm lol
My new space heater is the best. 19$ and it has a van. And it is NOT energy efficient lol. So take that :P

Monday, October 4, 2010

Ugh @ inconsiderate ppl. No not at work. Guess who's gotta waste money on an effing space heater? :(
I should be sleeping now. But I can't. Work was great. I wish I could say my personal life was the same. But its unfortunately not as easy :(

Sunday, October 3, 2010

Goodnight facebook...
F- you cyclones and your rediculous amounts of traffic! I like to get off work and get home. Now stop & go at 10mph for 30 mins. F- you again!

Saturday, October 2, 2010

Work was so easy & boring today...
Watched "Let me in" not sure how I feel about it. But I know I want to see Saw 3D! Looks friggin sweet! :)

Friday, October 1, 2010

I hate fleas. And the people that run from them, thus dragging them to where I live. F*** you too.
So far a good day...